XFree i fonty

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 14 Lut 2004, 00:38:04 CET

Dnia piątek 13 luty 2004 21:47, Rafa Kula napisał:
> Witam,
> PLD AC na laptosiu sis630,  wszystko OK gdyby nie te fonty. Chciałbym
> uzyskać przyzwoite czcionki w Icewmie i mozilli, mam windziane TTFy w i
> ścieżkę do nich w XF86Config, ale w logu na końcu że could not init font
> path element.
> Can anybody help? Temat podstawowy, krótki faq i byłoby z głowy, to co
> znalazłem do tej pory dotyczy chyba starszych wersji Xów.
Mógłbyś pokazać ten kawałek /etc/X11/XF86Config odpowiadający za czcionki? I
jeszcze ls -l /usr/share/fonts i katalogu, w którym masz podkatalog z
TTF-ami.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498