[Ac] java-sun

Sob, 14 Lut 2004, 14:11:58 CET

Witam!
        libjava.so(SUNWprivate_1.1) jest wymagany przez
java-sun-jre-1.4.2_03-1
        libnet.so(SUNWprivate_1.1) jest wymagany przez
java-sun-jre-1.4.2_03-1
        libverify.so(SUNWprivate_1.1) jest wymagany przez
java-sun-jre-1.4.2_03-1

Czyli java-sun wymaga sama siebie? :(
rpm -q rpm
rpm-4.3-0.20040107.7

Czyli nowszy od wymaganego w specu...
Tam też doczytałem:
# these with SUNWprivate.* are found as required, but not provided
# the rest is because -jdbc wants unixODBC-devel(?)
%define         _noautoreq      'libjava.so(SUNWprivate_1.1)'
'libnet.so(SUNWprivate_1.1)' 'libverify.so(SUNWprivate_1.1)' libodbcinst.so
libodbc.so

Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić o co w tym chodzi? Mam to makro dopisać przy
budowaniu, czy też ono się nie wykonuje automagicznie???

pozdrawiam