XFree i fonty

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Nie, 15 Lut 2004, 14:37:12 CET

Użytkownik Rafa Kula napisał:

> A tak z innej beczki: zrobiłem miejsce ne kde, dopoldkowałem
> kdebase*3.2 z ready bez łamania zalezności, odpalił sie elegancko
> wizard-konfigurator, poczym ksmserver zgłasza sigsegv i to by było na
> tyle, czegoś brakuje?

Nie wygląda, żeby czegoś brakowało.
Ostatni raz takie bunty miałem, kiedy użytkownik nie miał uprawnień do odczytu niektórych czcionek.
Jeśli to nie to, to (ładnie brzmi - tonietoto)
- fachowiec od kde potrzebny i może np. zajrzeć do .xsession-errors?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org