NWN pod PLD

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Nie, 15 Lut 2004, 17:05:18 CET

Użytkownik jerzy szczudłowski napisał:

> A czy można wiedzieć, do czego służą te kombinacje z Wine?

gre mozna odpalic bezposrednio spod linuxa ale nie o gre mi chodzi.
te kombinacje służą ku temu by aurora czyli ten edytor do gry działała.
Chodzi o wyswieltanie mapy ktora jest po srodku w 3d.
jak i nie dzialajace menu plik, edycja...help. to nie dzial gdy jest
odpalane spod normalnego wine.

moja słaba znajomość angielskiego jednak uniemozliwia mi płyną
korespondecncje z osobą która robi tego patcha. moze by ktoś mu
zaproponował zeby nie na ta stara wersje wina nakladac tylko na nowa wine.

+ # The above version is oboslete, though still should work; newer hack
(v2) should be used instead:
+ # If both this and v2 environment variables are set, then v2 hack will
be used.
+
+ export WINE_NWTOOLSET_HACK_ENABLE_WINv2="yes"
+ # Note: The above modification is done in a way that (as I understand it)
+ # should NOT break compatibility with other applications. However this
still
+ # needs testing before inclusion in official Wine tree, so please consider
+ # running ALL of your applications with this environment variable set, and
+ # not just the toolset, and report successes or failures.

moze ktos to umie skompilować? ja się poddaje i chyba z tego powodu bede
musiał znów stwierdzić ze linux w tym wypadku nie nadaje sie do pracy :(

Prosze. Bardzo zalezy mi na tym by z tego powodu nie formatowac dysku i
nie pozbywac sie PLD. Tylko to narzedzie jest mi jeszcze potrzebne.

pozdrawiam
--
.: Michał Raś - [rasiu] - rasiu[at]tlen.pl
.: PLD Linux (Ac) Linux 2.6.2 athlon