[OT] postfix i mx backup

Nie, 15 Lut 2004, 19:13:06 CET

Osóbka znana jako Michał Margula, wystukała:

> Nie odpytywanie co replikacja całej bazy. Ewentualnie jakis wyciąg
> z /etc/passwd i /etc/mail/* z listą kont, a reszta odrzucanie.

No dobra, ale jak mam np. adres na który nie chcę przyjmować przesyłek dla
primary to jak przekonać postfixa, żeby takiemu listowi dał REJECT?
Kombinowałem z header_checks:

[adas w zerwer1 adas]$ cat /etc/mail/main.cf | grep header_ch
# The header_checks parameter specifies an optional table with patterns
header_checks = regexp:/etc/mail/header_checks

W pliku header_checks:
[adas w zerwer1 adas]$ cat /etc/mail/header_checks
/^To: user w domena.pl/       REJECT siakis tam tekst

I niestety postfix nie odrzuca takich listów :(
Plik header_checks jest przetwarzany, bo jak zrobiłem błąd (brak slasha
zamykającego wyrażenie regularne) to walił w logo, że brak /

[adas w zerwer1 adas]$ rpm -q postfix
postfix-1.1.12-4

Czegoś mi brakuje w main.cf?
Bo w dokumentacji nic więcej nie znalazłem...

pozdrawiam