Zdychające serwisy - czy jest jakiś watchdog?

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Nie, 15 Lut 2004, 21:52:19 CET

Michal Kochanowicz napisał(a):
> Hmm... dwie uwagi: nie rozwiąże to problemu niby-zdychającego apache i
> pakiety dystrybucyjne nie są do tego przystosowane... czy się mylę?

Szczerze, to nie wiem. Stosuje to co jest _najodpowiedniejsze_ i
niespecjalnie się przejmuję czy jest w dystrybucji, czy nie. Jeśli jest
qmail to pewnie jest, ale musisz sobie zbudoiwać (jak na BSD). Od początku
cr.yp.to nie zawiodło mnie _ani_ razu. Jeśli będą zakładać religię to...
;)

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.