[AC] 2.6.2 & bt848 + pilot

Nie, 15 Lut 2004, 22:19:47 CET

Użytkownik Grzesiek Sojka napisał:

>	Mam karte TV na bt848 z pilotem. Przekompilowalem jajco  2.6.2
>vanila, zarzucilem moduly bttv, ir-kbd-gpio, evdev, evbug, dostalem
>komunikaty:
>ir-kbd-gpio: bttv IR (card=6) detected at pci-0000:02:05.0/ir0
>evbug.c: Connected device: "bttv IR (card=6)", pci-0000:02:05.0/ir0
>Jesli naciskam jakis klawisz lub poruszam mysza to w logach mam od razu
>jakies komunikaty. Jak pstrykam pilotem to nic. Pytanko:
>Co jest nie tak?
>Na pewno sprzet dzila bo mam tez Ra i tam jest cacy. Poza tym chcia bym
> [...]
Potrzebujesz evdev (tzn. modułu evdev - jest w 2.6).
I lirca >= 0.7pre skompilowanego z opcją --with-driver=devinput.
A do diagnostyki:
http://bytesex.org/snapshot/inpututils-20040115.tar.gz

Albo tylko kernela z dodanym tradycyjnym lircem (tzn. modułami).
http://flameeyes.web.ctonet.it/lirc/lirc-2.6.2-20040209.bz2

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org