Zdychające serwisy - czy jest jakiś watchdog?

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Nie, 15 Lut 2004, 22:58:04 CET

Michal Kochanowicz napisał(a):
> Wiesz, nie przerzucę serwera pocztowego (kilka domen wirtualnych, listy
> mailingowe) na qmail tylko dlatego że czasem mailman zdycha. Pozatym DJB

Nie przerzucaj czasem!

> to dla mnie ta sama liga co Lepper :-P

E, stary old news. Jakieś dwa lata temu jak rozsyłacz poczty na Buraku^W
BugtraQ przestał się wyrabiać przerzucili się na DJB, więc jak widzisz
jesteś 2 lata za zwolennikami trzeciej drogi co zonacza przyszłośc nie
należy do parti Trolli. Zmień wyznanie! :D

PS: EOT; szkoda listy.

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.