Zdychające serwisy - czy jest jakiś watchdog?

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pon, 16 Lut 2004, 00:52:55 CET

Michal Kochanowicz wrote:
> Zdaża mi się że w nocy podczas obracania logów coś się pokaszani z
> apache i jego proces nie ginie - ale też nie obsługuje zgłoszeń. Efekt
> /etc/rc.d/init.d/httpd restart
> to informacja o zajętym porcie i błąd.

Trochę inaczej - dla logów apache, ale też zapewne i innych programów,
można zastosować cronolog (pakiet cronolog) - nie wymaga HUP czy też
start/stop do rotacji logów, ale gzipować i kasować będziesz musiał sam.

Marek