kde i aplikacje gtk

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Pon, 16 Lut 2004, 08:54:05 CET

On Fri, Feb 13, 2004 at 08:07:11PM +0100, prymitive wrote:
> Wszystkie programy uzywające gtk (nieważne 1 czy 2) mają strasznie małe
> czcionki, jeśli odpale je pod gnomem to czionki mają normalną wielkość, jak
> można zmienić wielkość tych fontów?? Próbowałem z gtkrc ale nic mi z tego
> wyszło.

Swoją drogą, chciałbym gdzieś znaleść ładne opracowanie od czego (i w
jakiej kolejności) zależy wielkość czcionek w różnych toolkitach.
Przychodzą mi do głowy:

* .gtkrc, a jeśli nie to /etc/X11/cośtamcośtam
* DisplaySize w XF86Config (swoją drogą - fajna sprawa, taka sama wielkość
  literek przy każdej rozdzielczości w gtk+2)
* wspomniane w tym wątku ustawianie DPI
* cośtamjeszcze

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/