Instalacja PLD AC

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Wto, 17 Lut 2004, 07:44:25 CET

Dnia pon 16. lutego 2004 23:54, Pawel Koska napisał:
> I ostatnie pytanie w dniu dzisiejszym....
Pierwsza odpowiedź w dniu dzisiejszym...

> Postanowilem sobie przeinstalowac PLD, bo stracilem nad nim kontrole,
> w sumie nigdy nie mialem, ale przynajmniej kiedys sprawialem takie
> wrazenie. Ogolnie chodzi o to, ze staralem sie go troche uporzadkowac
> i udalo mi sie bardzo ladnie... Teraz jak sie loguje na root ze
> zwyklego usera przez su - to po wpisaniu hasla i kliknieciu Enter
> czekam z minute az mnie zaloguje. Troche www, mi nie chce dzialac,
> niektore skrypty w php sie nie odpalaja (chyba cos z pakietami od
> perl) i jeszcze pare innyc kwiadkow by sie znalazlo.
To co ty z tym robiłeś???
Mam Ra na kilku komputerach i nic takiego nie ma!

> No ale zasadnicze pytanie.
> Czy teraz sie "lepiej" instaluje PLD przez siec niz mialo to miejsce ze
> 3 tyg temu ?? Ostatnio byly problemy z logowaniem na root, w czasie
> instalacji wywalalo jakies 3 bledy o braku pakietow i jeszcze cos z
> /etc/shells (ale to chyba powiazane z 1 bledem). Czy teraz wystepuja
> podobne bledy ?? Czy da sie zainstalowac PLD od razu z kernelem 2.6 ??
A co było nie tak 3 tygodnie temu???
Jeśli piszesz o Ac to jest to nadal wersja 1.99 i wszystko co w nim jest w
wersji rozwojowej.
Mnie się udało bez problemu zainsalować Ac na byłym Ra.
Więc nie rozumiem twojego pytania.
Jak cos pochrzaniłeś to nie pomoże na to żadna nowa instalacja...
Napisz o jakichś konkretach, a nie, że "gdzieś tam w dzwony biją tylko nie
wiem gdzie"...
A co do 2.6 to jest już gdzieś tam pomiędzy pakietami w ac-ready więc da się
zainstalować.

Pozdrawiam
Grzegorz