Zdychające serwisy - czy jest jakiś watchdog?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 17 Lut 2004, 08:29:48 CET

On Mon, Feb 16, 2004 at 07:49:16PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Tak serio, czy myślisz że to zapobiegłoby tej awarii z httpd? W logu to
> wyglądało tak:

Sprawdziłem, nie zapobiega :(

Apache jest u nas najwyraźniej spieprzony i przy wyjściu nie zabija
wszystkich swoich dzieci (hmmm... nie brzmi to jak przewinienie).

U mnie pomaga:
svc -d /var/lib/service/httpd
svc -d /var/lib/service/svn
killall -9 httpd