[AC] PC-szczekacz, lm_sensors

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 17 Lut 2004, 11:15:24 CET

1) Niby w /etc/sysconfig/console mam glosniczek odkrecony na maxa ale nie
pipczy. Nie pipczy wogole. Powinien przeciez zapipczec jesli podczas
przewijania historii polecen strzalkamidojdziemy do konca lub po wydaniu
komendy poweroff. A tu nic. Co zrobic?
2) Mam jajco 2.6.2 vanila i zainstalowane lm_senssory. Pliki  z odczytami
znajduja sie na sysfsie. Komenda sensors wywala mi poprawnie wszystkie
odczyty a sensord mi mowi ze nie moze otwozyc plikow z odczytami ani na
sysfs ani na procfs. Co z tym zrobic?

Pozdrowka

--