Kompilacja 2.6.3 OT

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 17 Lut 2004, 15:57:55 CET

On Tue, 17 Feb 2004, Ireneusz Indyk wrote:

> Nic dziwnego.

? Wiedzialem że będzie różnica, ale >aż< taka?

> A sprawdz jak szybko pojdzie na PIV2.4MHz + Asus MB -
> zobaczysz ze jeszcze zejdzie z tych 85 minut.

Mam już 'środowisko testowe' to podepnę do czego popadnie. :)
Mnie to o tyle zaskoczyło że 'normalnie' mam PIII450MHz z 64MB RAM,
tam kernel 2.4.x kompiluje się ~205min.! Niestety nie mam porównaia
pomiędzy czasem kompilacji 2.4 i 2.6 na tym samym sprzęcie.
--
pzdr
Stacho Pal