Squid i limit FD

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Wto, 17 Lut 2004, 16:45:13 CET

On Tuesday 17 of February 2004 16:00, jjps wrote:

> Niestety nadal jest tak samo. Nie pomogło :-(

może masz kernela (nie wiem jak jest w dystrybucyjnym, nie używam), który
obsługuje tylko 1024 fd per proces.

/usr/src/linux/include/linux/limits.h

#define NR_OPEN         1024
#define OPEN_MAX         256    /* # open files a process may have */

zmien pierwsze i drugie na jakieś ładne, duże liczby (może nie przekraczaj
16bit, ale nie wiem czy to ma znaczenie)

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer