[AC] Problemy z Anjutą

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 17 Lut 2004, 18:14:13 CET

Czy komukolwiek działa poprawnie Anjuta w AC ? Jakikolwiek projekt
wygenerowany z wizarda się nie kompiluje, jeżeli zaimportuję projekt wykonany
pod Gladem, to wtedy jest OK, ale nie potrafi znaleźć executable ..... Nie
wspominając od debugerze - po uruchomieniu debugera anjuta się najzupełniej w
świecie zwiesza i przestaje reagować na cokolwiek. Nie wiem czy tylko ja tak
mam, czy nie ? A jeżeli nie to czy to wina PLD-owej kompilacji czy nie ? Jest
ktoś, komu Anjuta działa normalnie ??
--
Jacek Rzęsista
GG 61213