Squid i limit FD

Robert Święcki jagger w riviera.pw.edu.pl
Śro, 18 Lut 2004, 16:00:24 CET

On Wednesday 18 of February 2004 15:26, jjps wrote:

> Punkty od 1-3 zrobione.
> Zanim zrobie przesiadke na Debiana może spróbuje z Ra jednak nie chce się
> cofać. Pewnie nie tylko ja z tym walcze dobrze by było to rozwiązać.

Nie, nie, nie ;)))

jak w debianie się da to i w pld się da... może jakiś opatch na squida jest
potrzebny. Sam już nie wiem, czy jest ktoś komu squid pod pld przy dużej
liczbie userów nie sypie brakiem deskryptorów w logach?

--
	Pozdrowienia, Robert!

NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
labelled "SEX AND FREE BEER"   (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer