install -F XFree* + AC + nvidia

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Śro, 18 Lut 2004, 16:50:21 CET

> Witam,
> To znowu ja i znowu AC + 2.6.2 + NVIDIA. Poprzednio po upgrade do 2.6.2
> przebudeowałem XFree z cvsu i poszło.
> Tym razem zrobiłem poldek --up i okazało się, że w AC jest nowa budowla
> Xów. no to zrobiłem w poldku install -F XFree* no i driver od XFree
> nvidia poszedł w krzaki. Prośba o pomoc. Czy kotś może to przebudował
> dla takiej konfiguracji?
> kernel-video-nvidia-1.0.5336-1 w 2.6.2_0.3 Konkretnie poszukuję pakietu
> XFree-driver-nvidia który mi założy się z 2.6.2.
> Uwentualnie namiar na speca w do buildera...

poszukaj w opisie - pisalem wczesniej i ktos jeszcze przede mna jak sie
buduje z CVS'u.
Ale mozesz wejsc na mojego ftp jutro rano i tam bedzie ten pakiet. (powinien
byc jak nie zapomne)
Adres ftp://81.21.200.177/RPMS/
na razie tam jest nieuaktualniony pakiet ale moze dzisiaj wrzuce ten
najnowszy (arch i686 i 2.6.2-0.3)
iwi