ra i 2.4.20-13 ?

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Pią, 20 Lut 2004, 21:42:48 CET

Dnia 20 lutego 2004 o godzinie 13:23:55 z adresu abraam w cs.net.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

MA> Jak ktoś doda pacza do 2.4.20-12 na ostanią dziurę i pusci na builder.

Qrwa a ja myślałem, że bezpieczeństwo to priorytet tej dystrybucji i
chwila moment już będę mógł mieć załatany kernel. Ale widzę, że jako
zwykły user muszę na bliżej nie zdefiniowanego ktosia czekać ?

Czyli co założenia PLD idą się jeb** ?

--
Pozdrowienia,
milley

;) W XVI wieku Polacy mieli wojsko ciężarne