sqmgrlog - mógłby ktoś poprawić?

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 19 Lut 2004, 11:58:50 CET

On Thu, 19 Feb 2004, Pawel wrote:

> Dodam jeszcze że właśnie dostałem się na inny komputer - czyste RA +
> updates, gdzie jest zainstalowany squid
Ja mam AC na prosiaku.

> Pociągnąłem poldkiem sarg-1.2.1-1 i jest dokładnie ten sam problem :-(
(11:56 AM)[root w proxy:root]$ rpm -qi sarg
Name        : sarg                         Relocations: (not relocatable)
Version     : 1.2.1                             Vendor: (none)
Release     : 1                             Build Date: Mon Jul 15 08:26:31 2002
Install Date: Mon Jul 15 08:27:35 2002      Build Host: merkury.perfect.net.pl
Group       : Networking                    Source RPM: sarg-1.2.1-1.src.rpm
Size        : 232345                           License: GPLv2
Signature   : (none)
URL         : http://web.onda.com.br/orso/
Summary     : Analizator logów Squida
Description :
Sarg jest narzędziem dzięki któremu możesz sprawdzać jakie adresy w
Internecie odwiedzają twoi użytkownicy. Sarg generuje raporty w
HTML-u.

Jak widze budowane dosc dawno przeze nie (nie mam juz tego RPM'a).

--
Yaro

        IRL: Jaroslaw Dziubek        |   "Jeżeli kobieta da Ci klucz
     http://yaro.perfect.net.pl/     |   do swego serca bądź pewien,
 KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |   że nazajutrz zmieni zamek."
  IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110  |            francuskie