bootowanie z chroot'a

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 19 Lut 2004, 12:47:43 CET

On Thu, Feb 19, 2004 at 12:49:08PM +0100, Robert Grabowski wrote:
> Witam!
>
>    Pracuję jeszcze na Ra, ale zainstlowałe sobie Ac w chroocie w
> katalogu /ac na tej samej partycji co / ...
>
>    Czy istnieje możliwość wybootowania Ac? W ogólności: czy istnieje
> możliwość uruchomienia linuksa, którgo root nie jst bezpośrednio na
> dysku, ale jest podkatalogiem /?

opcja init=chroot katalog /bin/init

Ale nie wiem czy parametr init może mieć parametry, poza tym intuicyjnie
czuję jakieś problemy

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/