bootowanie z chroot'a

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 19 Lut 2004, 12:59:21 CET

On Thu, Feb 19, 2004 at 01:02:47PM +0100, Robert Grabowski wrote:

> hmmm ... ale przcież 'katalog' nie jest jeszcze zamontowany ... z
> drugiej strony, jaki wpis ma być w fstabie dla /

masz dotychczasowy / i zainstalowany /cośtam/ac

opcja jądra root=/ , czyli standardowy

w /etc/fstab to samo

Oczywiście ejst to dziwactwo, i nie daję gwarancji że zadziałałoby.

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/