transfer pomocy !!!!

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Czw, 19 Lut 2004, 18:36:26 CET

Witam

Panowie i Panie pisałem tu tydzień temu na temat pewnego problemu
związanego z transferem. Co prawda nazwałem tamten temat PureFTPd i może
dlatego został on nie zauważony.
Dlatego ośmielam się jeszcze raz napisać na ten temat pod innym wontkiem
wyrazającym bardziej moj problem.

Po kilkudziesieciu probach nie mam juz konceptu co moze powodowac ten
problem. Dlatego prosze, bardzo prosze o przeczytanie tego krotkiego
postu i wypowiedzenie sie co mojego linuxa boli.

mam taka uklad 3 komy w sieci
A - PLD z PureFTPd
B - Win
C - czyjsc z jakims ftp

jak A sciaga po ftp z A (localhost) idzie jak burza 2000kb czy cos kolo
tego jak wysyłam podobnie (czyli ftp otwarte na maxa)
jak B sciaga po ftp z A predkosc gora 15kb jak wysyła 1000kb
jak B sciaga z C predkosc znow maxymalna 1000kb
jak A sciaga z C predkosc na maxa 1000kb

co moge miec zle ustawione u siebie ze tylko 20kb na zewnatrz wychodzi?

Termin uruchomienia tego kompa zbliza duzymi kroakami a ja jestem bezsilny.

--
pozdrawiam