[AC-test] winex

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Pią, 20 Lut 2004, 01:54:36 CET

bajcik@ wrote:
> po skopiowaniu /etc/wienx.reg do ~/.wine/config (i modyfikacjach), oraz
> /usr/share/winex do ~/wine odpalam "winex program" i dostaje segfault.

Rejestr powinien być w katalog_z_plikami_windows/Windows/system.reg, ale
skoro jest w /etc to może nie musi. W ~/.wine/config ma być nie rejestr
tylko konfiguracja (man wine.conf - patrz też
/usr/share/doc/wine/examples). Nie wiem w którym momencie masz segfault
ale wine miewa problemy z niektórymi czcionkami. Spróbuj na początek
ograniczyć ścieżkę tylko do podstawowych fontów.