Siec pod konsola - brak pod KDE

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 20 Lut 2004, 16:03:35 CET

Witam.
Znalazlem rozwiazanie - zawieszenie sie serwera PROXY. Tylko dlaczego.
Czy jest mozliwe ze proxy po przepelnieniu bufora sie zawiesza??
]# squid -v
Squid Cache: Version 2.5.STABLE3
]# kernelversion
2.4
paczki z RA.
po restarcie squida wszystko wrocilo do normy. Ale nie moge znalezc
przyczyny dlaczego takie cos sie stalo. (nie mam ochoty dodawac squid
restart do cron'a).
iwi