KDE zagubione ikony

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 20 Lut 2004, 16:54:51 CET

On Friday 20 of February 2004 16:25, Marcin Winkler wrote:
(...)
> Nie ja zajmuje sie KDE. Uwazam ze sa bardziej kompetentni ludzie (czytaj
> djurban i spółka). Liczylem ze to okres przejsciowy i bedzie cos jeszcze
> zmieniane i jednak ten spec wejdzie jako Req do kde*.

W PLD nie ma sztywnego podziału kompetencji - każdy, kto ma rw - zajmuje się
tym, co mu jest potrzebne. Jeżeli uzywasz kde-3.2.0 z head i zależy Ci na
tym, zeby do Ac trafiło w dobrym stanie to nie pozostaje Ci nic innego jak
aktywne włączenie się w pracę nad specami. Djurban ztc widze chyba juz się
zmęczył.

--
Adam Gorzkiewicz
begin  MyDoom.exe