KDE zagubione ikony

Pią, 20 Lut 2004, 17:37:06 CET

On Friday 20 February 2004 17:17, Adam Gorzkiewicz wrote:
> On Friday 20 of February 2004 16:47, Mateusz Korniak wrote:
> (...)
>
> Poprawiłem speca juz jakis czas temu ale tutaj sprawa jest troche bardziej
> skomplikoawana.
> Ten konflikt dodał wiget a to dlatego, że gnome-icon-theme z -r DEVEL
> zawierał elementy tematu hicolor (index.theme dokladnie). Tak rygorystyczny
> konflikt nie uwzglednia jednak, tego, że gnome-icon-theme z head jest od
> tych elementów wolne.
> Idealnym rozwiazaniem byłoby dodanie Conflicts gnome-icon-theme z zakresu
> 1.1.1 - 1.1.6-2.
1. A jak ustawić taki zakres w specu ?

2. To gnome-icon-theme 1.1.x to było tylko na DEVEL ergo w NEST, tak ? W Ac
jest najnowsze gnome-icon-theme-1.0.9-1.

No to może wywalić ten Conflict (jeśli się nie da poprawnie ustawić zakresu)
i przebudować hicolor-icon-theme dla Ac skoro konflikt dotyczy
nieistniejącego pakietu dla Ac i starego w NEST ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright