pld, dosemu, clipper i dbase

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Pią, 20 Lut 2004, 19:36:58 CET

Dnia Fri, 20 Feb 2004 10:17:39 +0100
"Adam K." <aip w aip.pl> zeznał:

> Czy ktos próbował odpalać aplikacje clipperowe pracujące z bazami dBase
> w dosemu? Jeśli tak - na ile stabilnie to pracuje? Planujemy zrobić w
> ten sposób werje terminalową programiku (niestety pisanie od zera raczej

Mnie to nie chodziło - wiesza się jak jasny gwint. Chyba, że nie umiałem
skonfigurować dosemu...

> nierealne). Hmm... a może są jakieś komlikatory clippera pod lin??? To
> to by było zaj... :)

Harbour i jeszcze lepszy xharbour (www.xharbour.org). Jest jeszcze
rosyjski clip (chyba www.da.ru). Pracuję właśnie nad przeniesieniem dużego
programu do obsługi firmy pod linuxa. Napisałem to w clipper'87, teraz
przenoszę pod xharbour. Mam trochę problemów i mało czasu, ale jak się
uporam to udostępnię ku chwale PLD.

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.