AC alsaconf i kernel-video-nvidia

marcinek marcinek w nea.pl
Nie, 22 Lut 2004, 14:59:20 CET

No właśnie. Właśnie się obudziłem, że  na jednej z maszynek  nie mam
dzwięku, więc chciałem sobie zainstalować alasconf i resztę alsy. W
międzyczasie kernel mi się nieco zestarzał, a w AC pojawiło się 2.4.23
(mam 21), więc poldek z zależności chciał pociągnąć też nowe jajo -
ogólnie nie mam nic przeciwko tylko, że do bierzącego jaja nie ma
kernel-video-nvidia :-(. I to od paru dni, co pozwala myśleć: czyżby
wszyscy "eksploatatorzy" przeszli już na 2.6 ?
Ktoś to może już  budował?

marcinek