addons1 - podczas instalacji z netu - montowanie dyskietek

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 23 Lut 2004, 10:53:16 CET

> Witam
> skonfigurowalem tak aby uruchomila sie na nowym
> kompie instalacja z sieci. Problem w tym ze nie
> mam juz standadowych kart sieciowych tylko
> xms-ultra. Zeby odpalic siec z ta karta to wymaga
> system dyskietki addons1. Wiec zrobilem taka
> dyskietke a on ciagle wloz dyskietke.
> Zrobilem ja najpierw ext2 potem dosowa wgralem
> dane przez dd i przez cat. Dane sa czytelne i
> mozna je przegladac a po wlozeniu do kompa ciagle mowi:
> Mounting /dev/fd0 on /src failed: No such file or
> directory
> Cannot mount diskette!!
> [...]
Jak robisz odczyt danych z dyskietki to nie ma problemu - to
w czym problem?
Trochę to mętnie napisane. Pewnie odczytujesz gdzieś
indziej.
Też mi się zdarzało tak pisać na szybko, ale wtedy często
post był olewany. Lepiej zawsze się zastanowić i przemyśleć
jak opisać problem.
IMHO na razie Ac najlepiej instalować na razie przy pomocy
RescueCD
--
Krystian T