Fw: MPlayer i Aviplayer

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pon, 23 Lut 2004, 11:36:12 CET

>Jak napiszesz coś więcej to może ktoś ci coś pomoże.
>Miałem Ra i bez problemu oglądałem filmy.
>Mam Ac i też nie mam problemu z filmami.
zainstalowalem jeszcze kilkanascie jakis programow i Aviplay ruszyl. Ale nie
moge zmienic wielkosci czcionki. Wchodze w menu i zmieniam ale na ekranie
nic sie nie zmienia. Zamkniecie i ponowne otworzenie programu tez nie
pomaga.

>Wszędzie mplayer w różnych wersjach.
Mplayer - udalo mi sie przestawic sterownik i zaczalem ogladac film.
Wielkosc napisow mozna regulowac - wydaje sie ze wszystko OK. Ale program
wydaje sie malo dopracowany. Problemy z tym ze:
- pelny ekran nie do konca jest pelny - tzn pojawia sie na dole 1cm pasek.
Dopiero zmiana sterownika na inny to naprawia. Tylko w tym problem ze po
ustawieniu juz jakiegos dobrego i dobraniu po nastepnym uruchomieniu kompa
od nowa trzeba ustawiac. Napisze wiecej z domu co dokladnie zmieniam bo
tutaj nie mam takiej mozliwosci.
- po mniej wiecej godzinie znika ekran i zamienia sie w piekny zielony
kolor. Wylaczanie i wlaczanie mplayera nie pomaga. dopiero wyjscie z X i
ponowne wejscie w X naprawilo ta sytuacje - juz 2 razy takie cos wystapilo.
Zastanawiam sie czy przypadkiem nie xscreensaver to zepsul ale w takim razie
to dlaczego tylko 2 razy takie cos sie stalo. A ogladalem pozniej filmy i
nic takiego nie bylo. AHA tego xscreensavera nie zainstalowalem bo go nie
potrzebuje.
- nie do konca jasne jest wybieranie sterownika do ogladania. Przy wyborze w
zakladce kodowania jest lista wyboru i wybiera sie wlasciwie, ale na
zakladce Video sa u mnie 4 sterowniki i nigdzie nie jest napisane - wybierz
wlasciwy sterownik. W sumie przez przypadek ta to wpadlem, ze tam sie to
zmienia.
iwi