addons1 - podczas instalacji z netu - montowanie dyskietek

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Pon, 23 Lut 2004, 15:45:47 CET

Dnia pon 23. lutego 2004 11:07, Maciej Krzyzanowski napisał:
> 2004-02-23 napisal(a) Pan(i)

> zrob dyskietke na ext2
> i potem jak zawola o ta dyskietke to sprobuj przelaczyc sie na druga
> konsole:
> mount -t ext2 /dev/fd0 /src
>
> jak koniecznie musisz miec na fat to sprobuj modprobe vfat

O czym wy mówicie???
Dyskietkę z obrazu na dyskietkę nie wgrywa się na jakiś system plików tylko
przez dd czy tam cat (ostatecznie rawrite.exe czy jak mu tam)
Dzięki czemu na dystkietce jest ext2.
Więc nie trzeba nic tworzyć wcześniej.

A co do obrazu addons1.img to ja miałem ten sam problem.
I nie rozwiązałem go.
Zainstalowałem w końcu minimum Ra i na tym zainstalowałem Ac.
To może być jakieś rozwiązanie na dziś.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy