Modul HPT366 w kernelu 2.6.2-2.2

Rafał Gruszczyński pld w gizmonet.neostrada.pl
Pon, 23 Lut 2004, 22:08:07 CET

Widze brak pomyslow wiec napisalem do czego doszedlem:

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jedynym wyjsciem jest wkompilowanie
modulow w kernel bo i naczej nic nie dziala... i nie mowie tylko o
hpt366 ale rowniez siimage ma ten sam error i pewnie inne moduly od
kontrolerow rowniez, ale nie mam jak tego sprawdzic.

Tak to przynajmniej wyglada na via KT600 z modulem via82cxxx

>Witam
>Mimo usilnych staran nie moge zmusic kontrolera HPT372 to pracy. kazda
>proba zamontowania konczy sie takim komunikatem:
>
>Feb 22 15:37:40 server kernel: HPT372: IDE controller at PCI slot
>0000:00:0e.0
>Feb 22 15:37:40 server kernel: HPT372: chipset revision 5
>Feb 22 15:37:40 server kernel: HPT37X: using 33MHz PCI clock

<ciach>