ra i 2.4.20-13 ?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 24 Lut 2004, 08:54:58 CET

On Tue, 24 Feb 2004, Bartlomiej Niedziela wrote:

> Popieram....
>
> Od jakiegos juz czasu uzywam RA na kliku serwerach, wczesniej z jadrem
> cieciwy, w chwili obecnej z oficjalnego ftp.
> Brakuje mi jednak innych arch... Prosze developerow o update...

Dla alphy i sparca 2.4.20-13 to nawet nie ma sensu budowac
bo po pierwsze to nigdy nie dzialalo, a po drugie chyba
nawet sie nie zbuduje. Cieciwa dzialajacy kernel na te 2 arch
to dopiero teraz, jako 2.6.x (z)robi(l)(*).

Problem jest taki, ze cieciwa nie ma dostepu do alphy i sparca
tak, by moc te maszyny swobodnie rebootowac i testowac.

(*) ktos na #pld zglaszal ze mu 2.6.3 ruszylo na sparc32.

Co do i386 i i586 to nie widze przeszkod - znaczy czekam
na ktoregos z developerow ktory przebuduje SRPMS(**) w stosownym
srodowisku i przygotuje zestaw paczek do wrzucenia na miejsce.

(**) Tak, SRPMS, dla zachowania spojnosci miedzy architekturami,
choc i tak kilka specow trzeba budowac z bcondami:
kernel.spec z --without glibc23
pcmcia-cs.spec z --without x --without xforms --with old_kernel

M.

PS. i686 jest juz uaktualnione do 2.4.20-13 wraz z kernel-*
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-