PLD RAplus i Serial ATA oraz raid Promise 20378, sieciowka 1GB Intel

abakus@eranet.pl abakus w eranet.pl
Wto, 24 Lut 2004, 09:43:25 CET

Witam,

Jest sobie płyta główna MSI 875P Neo-FIS2R
(http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=434),
która obsługuje dyski na serial Ata z raidem na układzie Promise 20378.
Mogę do tej płyty kupić "zwykłe" dyski 120 GB z 8MB cache, lub te serial
ATA i próbować odpalić PLD na tym raidzie.
Pytania:
1. czy na serial ATA z tym raidem da się zainstalować PLD RA i podnieść
je do kernela 2.4.25-o.2 od Skibiego oraz jak widzicie takie rozwiązanie.
2. Jak PLD obsługuje zintegrowaną w tej płycie kartę Intel Pro/1000CT ?

Całość ma pracować na procesorze INTEL® PENTIUM® IV 2.6 /800 GHz z 1GB
ram i udostępniać pliki poprzez sambę.

Ponieważ to etap uzgodnień, nie chciałbym tu wtopić pakując się w dyski
lub sieciówkę, której nie da się uruchomić w Ra.
Do tej pory nie uruchamiałem PLD na TAKICH maszynach, stąd proszę o
wyrozumiałość ;)

Czekam na uwagi i porady.

Jeśli uda się to jednak pomyslnie odpalić, obiecuję uroczyście zrobić z
tego wdrożenia raport.

Artur