addons1 - podczas instalacji z netu - montowanie dyskietek

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Wto, 24 Lut 2004, 10:23:25 CET

Dnia wto 24. lutego 2004 08:55, Ireneusz Indyk napisał:
> pobral z serwera dhcp adres i na tym skonczyl. mimo ze siec chodzila to nie
> mozg sciagnac niczego poprzez siec. Wypisuje trwa pobieranie
> i po pewnym czasie - siec niedostepna.
> jak sprawdzic czy siec dziala jak nie mam prawie zadnego programu - mam
> dyskietke startowa, addons 1 i 2.
> Jeszcze sprawdze z  innymi adresami DNS - moze to w tym problem, bo
> zakladam ze skoro pobiera z dhcp adresy to znaczy ze eth0 jest
> skonfigurowane poprawnie

A on nie dostał czasem z dhcp tych dns-ów?
Może są nie takie jak trzeba?
Wpisz wszystko na sztywno (adresy i dns-y)
Wtedy będziesz miał pewność, że tu jest dobrze.

Grzegorz Pietrzak
tylkogrzeswadresie w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
więc mówimy tylko to co wiemy