addons1 - podczas instalacji z netu - montowanie dyskietek

Lukasz Marciniak lukasz w ibi.pl
Wto, 24 Lut 2004, 17:59:55 CET

Ireneusz Indyk wrote:

> problem?

> Witam.
> Sprobuje raz jeszcze napisac.
> Rozpoczynam instalacje z dyskietki przez siec. (nie moge przez RascueCD
> poniewaz nie mam CD).
> wszystkie ustawienia sa poprawne. Juz kiedys robilem ta dyskietka i nie
> zmienialem ustawien i teraz.
> Problem w tym ze nie mam karty sieciowej takiej samej (8139too) tylko teraz
> mam smc-ultra.
> Wiec zmieniam w ustawieniach na wlasciwa karte sieciowa. Potem odpalam
> [...]

Witam!

Innym rozwiazaniem jest reczne przegranie modulu z dyskietki do
/lib/modules/...

Wpisz na drugiej konsoli mount -t ext2 /dev/fd0 /src. Powinien
zamontowac ja bez problemu. Nastepnie cp
/src/PLD/inst/2.4-experimental/eth-mod.tar.gz /jakis_katalog; tar zxf
eth-mod.tar.gz i cp odpowiedni_modul /lib/modules/...

Czyta modul i nie chce dyskietki.

Pozdrawiam,
Lukasz Marciniak