Logowanie przez ssh ?

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 24 Lut 2004, 19:57:14 CET

Witam!

On Tue, 24 Feb 2004, btower wrote:

> No mi głównie chodziło o logowanie na klucz. Bo wtedy te wszystkie prawa mają
> sens.
[...]
> Polecam sprawdzić.
Owszem. Tu się muszę zgodzić że coś dziwnego się dzieje jak się na klucz
loguje (u mnie też) i ma 770 do home'a. Nie wiem z czego to wynika, ale
fakt tu masz niewątpliwie racje. Ja miałem na myśli poprzednio ten
konkretny przypadek (z hasłem) a z kluczy praktycznie obecnie nie
korzystam, więc nie wiem co tam sie wyrabia, choć IMHO normalne to nie jest.

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org