Budowanie pakietow ze spec w chroot ??

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 24 Lut 2004, 20:09:25 CET

On Tue, Feb 24, 2004 at 06:23:54PM +0100, Lukasz Marciniak wrote:
> Chcialbym sie dolaczyc do tego pytania. Mam mocnego kompa z inna
> dystrybucja (Fedora) na ktorym chcialbym budowac pakiety dla PLD, ktore
> mam na laptopie. Jak w takim przypadku najlepiej zrobic chroot'a?

Kilka rozwiązań.

1) Ściągasz źródła poldka, kompilujesz i instalujesz, po czym
   wykorzystujesz do wygodnego zainstalowania systemu w chroot - opis
   jak to zrobić znajdziesz w wielu miejscach, m.in. w dokumentacji
   znajdującej się pod adresem http://pl.docs.pld-linux.org/

2) Ze strony projektu ściągasz gotową paczkę dla Fedory (jest dla
   core 1) instalujesz a dalej jak w punkcie pierwszym.

3) Ściągasz same pakiety, następnie:
	# mkdir /chroot
	# rpm --root /chroot --mkdir -Uhv *.rpm
	# chroot /chroot