Logowanie przez ssh ?

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Wto, 24 Lut 2004, 21:21:21 CET

2004-02-24 napisal(a) Pan(i)

JM> Owszem. Tu się muszę zgodzić że coś dziwnego się dzieje jak się na klucz
JM> loguje (u mnie też) i ma 770 do home'a. Nie wiem z czego to wynika, ale
JM> fakt tu masz niewątpliwie racje. Ja miałem na myśli poprzednio ten
JM> konkretny przypadek (z hasłem) a z kluczy praktycznie obecnie nie
JM> korzystam, więc nie wiem co tam sie wyrabia, choć IMHO normalne to nie jest.

no nie wiem dokladnie jak to dziala ale dla mnie to logiczne
bo jak masz 770 to do tego pliku moze pisac ktos inny niz ty i w
zwiazku z tym moglby tam podrzucic klucz jakiegos innego serwera i
moglby korzystac z twojego konta...ale tak tylko imo ;-)

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"