Logowanie przez ssh ?

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Śro, 25 Lut 2004, 11:15:04 CET

Witam!

On Wed, 25 Feb 2004, Pawel Koska wrote:

> Motyla noga, to pewnie moj firewall w domu cos nagmeral :-)
> Moze teraz bedzie lepiej.
No tak teraz doszło.:)
Hm...dziwne to. pam.d jest jak u mnie, tyle że u mnie to dziła. Więc widać
problem leży gdzieś indziej, tzn coś jest nie tak z pam-ami albo ralacją
sshd-pam, ale widać coś innego. W danym momencie nie mam AC-a (anie
openssh-3.7.1) pod ręką więc nie mogłem dokładniej sie temu przyjrzeć (mam
Ra) ale jak bede miał ciutkę więcej czasu może coś wymyślę. Na razie mogę
powiedzieć tyle: z tego co widzę w configu, można by wykomontować linijkę
UsePAM yes (albo ewentualnie zmienić na UsePAM no). Oczywiście nie
rozwiązuje to problemu z PAMami ale powoduje (powinno spowodować bo jak
mówiłem nie miałem gdzie przetestować), że sshd nawet nie próbuje robić
autentykacji na PAMach (która z jakiś powodów nie działa u Ciebie), a co
za tym idzie powinien od razu zadawać pytanie o hasło w tylu user w host's
password: (i wpuszczać) z pominięciem tych 3 zapytań "Password:".

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org