brakujące pliki na ftp

Krystian Tomczyk tomczyk w op.onet.pl
Śro, 25 Lut 2004, 14:25:20 CET

W liście z śro, 25-02-2004, godz. 14:02, Adam Gapiński pisze:

> A poldex potrafi ściągać ze źródeł które w poldek.conf mają noauto?

Ale te źródła akurat nie są noauto. Z ciekawości sprawdziłem - pakiety
ze źródła noauto nie są wogóle wyświetlane.
$ poldek -l
local        /inst/local/
ac-ready     ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/ready/i686/
ac           ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/
ac-updates-security
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/updates/security/i686/
ac-updates-general
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/updates/general/i686/  (noauto)
ac-supported ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/supported/i686/  (noauto)

W zasadzie nie jest to duży problem, ale przyzwyczaiłem się do poldex'a,
mam listę pakietów i od razu moge przeczytać cos na temat pakietu.
Kiedyś robiłem tak, że na jednym terminalu miałem poldex'a i tam
czytałem, a na drugim instalowałem poldkiem i chyba będzie trzeba do
tego wrócić.
  Krystian T

	"Errare humanum est"