Logowanie przez ssh ?

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Czw, 26 Lut 2004, 00:02:52 CET

2004-02-26 napisal(a) Pan(i)

b> 770 ale dla katalogu $HOME
b> ~/.ssh is still restrict !!

[grom w HSM-Telecom grom]$ ls -l | grep test
drwxrwx---    2 grom     users          54 02-26 00:00 test
[grom w HSM-Telecom grom]$ cd test
[grom w HSM-Telecom test]$ ls -l
razem 4
-rw-------    1 grom     users           6 02-26 00:00 aaa
[grom w HSM-Telecom test]$

i ciag dalszy

[marcin w HSM-Telecom users]$ cd ~grom
[marcin w HSM-Telecom grom]$ cd test
[marcin w HSM-Telecom test]$ ls
aaa
[marcin w HSM-Telecom test]$ rm aaa
rm: usunąć zabezpieczony przez zapisem zwykły plik `aaa'? y
[marcin w HSM-Telecom test]$ ls -l
razem 0
[marcin w HSM-Telecom test]$

dalej mozna sobie utworzyc nowy plik .ssh z dowolna zawartoscia bo
przecierz mozemy pisac do katalogu :)
to chyba mamy odp :)

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl