Logowanie przez ssh ?

btower btower w osiedle.net.pl
Czw, 26 Lut 2004, 01:52:24 CET

Dnia czw 26. lutego 2004 00:02, Maciej Krzyzanowski napisał:
> 2004-02-26 napisal(a) Pan(i)

> b> 770 ale dla katalogu $HOME
> b> ~/.ssh is still restrict !!
>
> [grom w HSM-Telecom grom]$ ls -l | grep test
> drwxrwx---    2 grom     users          54 02-26 00:00 test
> [grom w HSM-Telecom grom]$ cd test
> [grom w HSM-Telecom test]$ ls -l
> razem 4
> -rw-------    1 grom     users           6 02-26 00:00 aaa
> [grom w HSM-Telecom test]$
>
> i ciag dalszy
>
> [marcin w HSM-Telecom users]$ cd ~grom
> [marcin w HSM-Telecom grom]$ cd test
> [marcin w HSM-Telecom test]$ ls
> [...]

Nie no racja.
Mozesz wchodzić i bawić się, ale katalogu ~/.ssh z prawami 700 i zmianą
wlasciciela na tego do którego należy katalog domowy nie zrobisz.
A bez tego autoryzacja z kluczem nie zadziała (chyba, nie sprawdzalem ale tak
powinno być).
Niby jakies dodatkowe zabezpieczenie ale czy ja wiem....