[Ac] Fwd: Re: Alsaconf, nforce2 - zwiecha

Czw, 26 Lut 2004, 10:57:13 CET

Witam!
Sam z ALSA nie mam styczności, więc dla porządku podsyłam, bo chyba jest
jakiś problem z alsaconf...

,--------------- Wiadomość przekazywana (początek)

 Temat: Re: Alsaconf, nforce2 - zwiecha
 Od: Sieger <zniczyc w spam.xxx>
Data: Thu, 26 Feb 2004 11:22:12 +0100
Grupa dyskusyjna: alt.pl.comp.os.linux.pld

 Sieger wrote:
 > Sytuacja jest o tyle śmieszna, że jak z innej konsoli zrobie kill ma ten
 > alsaconf, to ekran przełącza się na taki gdzie widać, że nalazł moją
 > kartę i daje wybór albo jej albo dalej szukać pośród isa non-pnp, ale
 > jak wybiore karte swoją, to złe wpisy robi do konfiga: snd-err.

 Sukces, sukces prosze Państwa. Śpiesze dobnieść jaka jest do niego
 droga. Otórz przy zwieszonym alsaconf przełączyłem się na drugą konsolę,
 po wykonaniu ps -aux, dałem kill na proces, którego nazwa zaczyna się od
 dialog, wtedy na tej pierwszej konsoli alsaconf pozwala wybrać obsługę
 karty na nforce2/Intel810, pozwalamy na dokonanie błędnych wpisów do
 modules.conf. Następnie otwieramy modules.conf i zamieniamy 2 stringi
 snd-err na snd-intel8x0. Po zapisaniu restart, włączamy alsamixer i
 klawiszem m wyłączamy mute na odpowiednie kanały i podnosimy strzałkami
 głośność i zamykamy klawiszem esc. Jeszcze wypadałoby użytkownika dodać
 do grupy audio i działa, ale radocha.

 Pozdrawiam

 Adam

`--------------- Wiadomość przekazywana (koniec)