ssh i kolory

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Czw, 26 Lut 2004, 14:46:07 CET

On Thu, Feb 26, 2004 at 02:43:47PM +0100, Tomasz Woźniak wrote:
> Witam.

> Dziala!! Tylko dlaczego RH nawet na xterm ma kolorki?

podobno to błąd RHowego xterma, bo jeśli mówisz (za pomocą zmiennej
TERM) że posiadasz terminal typu xterm (czyli monochromatyczny), a
dostajesz sekwencje kolorów, to jest źle

czy jakoś tak :)

bajcik
--
Krzysztof Garus <bajcik.kolos.math.uni.lodz w pl>            Linux User 171721
  Stronka: http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/