UPS orvaldi czy fideltronik?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 26 Lut 2004, 22:34:25 CET

Dnia czwartek 26 luty 2004 22:19, Michal Kochanowicz napisał:
> Hej!
Hej
[...]
> Czy moglibyście się wypowiedzieć na ten temat? Chodzi mi o to czy:
> - Orvaldi 1000 działa z Linuksem (sygnalizacja zaniku i przywrócenia
>   zasilania
Mogę tylko powiedzieć, że Orvaldi z serii 400/600/800
(http://www.orvaldi.com.pl/1/site.php?id=300) działa bardzo dobrze z nut-em
(działa na sterowniku masterguard). Prawdopodobnie te lepsze też będą.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498