UPS orvaldi czy fideltronik?

Czw, 26 Lut 2004, 22:33:52 CET

Osóbka znana jako Michal Kochanowicz, wystukała:
> Hej!
>
> Mam do wydania na UPSa ~500zł. Rozważałem Orvaldi 1000
> (http://www.orvaldi.com.pl/1/insert.php?id=305) ale nie wiem czy działa
> to z Linuksem. Pozatym znalazłem jakąś niezidentyfikowaną opinię, że
> Fideltronik lepszy:
> http://www.linuxfan.pl/dyskusje/pcol.2003/06.2003/7123.php3

Ja mogę tylko potwierdzić, że zarówno kabelek do Fideltronika, ich soft lub
nut z Ra (na Ac jeszcze nie testowałem) działa bez problemu. Ale z tego
linka wynika że UPS Orvaldi też powinien z nut'em współpracować tylko
wymaga innego kabla niż ten w komplecie z ups'em

> Czy moglibyście się wypowiedzieć na ten temat? Chodzi mi o to czy:
> - Orvaldi 1000 działa z Linuksem (sygnalizacja zaniku i przywrócenia
>   zasilania
> - Czy może faktycznie lepiej jakiegoś Fideltronika w podobnej cenie
>   (jakieś propozycje?)

http://www.fideltronik.com.pl/pl_products/c_ares.html
Jak kupowałem ostatnio Ares500 to soft i kabel był w komplecie, choć na
stronie stoi inaczej... Acha i ceny mają jakieś takie pochrzanione - w
zaprzyjaźnionej hurtowni Aresa 1000  oferują za jakieś 540 netto

> Pozdrawiam
pozdrawiam