UPS orvaldi czy fideltronik?

Pią, 27 Lut 2004, 00:08:15 CET

Osóbka znana jako Michal Kochanowicz, wystukała:

> A jeszcze jedno. Otóż ze stron producentów wynika, że Ares 1000
> podtrzymuje zasilanie 2.5 raza *krócej* niż Orvaldi 1000 dla 1000VA, ale
> 1.5 raz *dłużej* dla 200VA.
>
> http://www.fideltronik.com.pl/pl_products/p_ares1000.html
> http://www.orvaldi.com.pl/1/insert.php?id=305
>
> Czy sądzicie, że te dane są wiarygodne? Bo ja nie wiem co o tym myśleć
>
> :/ Jeśli ten UPS miałby podtrzymywać np. jeden komputer, to chyba
>
> ważniejszy jest czas podtrzymania dla 200VA... tak?

Ja zmierzyłem to doświadczalnie:)
UPS F1000 + serwer (Athlon 1.8 + 2 dyski scsi + 3 dyski ide) + router (kasa
już nie fiskalna ELZAB - jakieś Pentium100/8MB+FDD) + monitor mono 9" + SDI
+ switch 8 portów (jakiś średni D-Link)
Wytrzymuje 'toto' na naładowanych akumulatorach około 30 minut.

pozdrawiam