[AC[ kernel-2.6.3-1.14

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Pią, 27 Lut 2004, 09:04:25 CET

On pią, 2004-02-27 at 09:42, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> powinno byc poprawione "na dniach"

U mnie występuje dodatkowy problem, że karta sieciowa przestaje działać.
Pomaga /etc/rc.d/init.d/network restart, ale tylko na chwilę. W końcu
wiesza się cały system. Żadnych informacji w logach. Zaczęło się tak
dziać po przejściu na 2.6.3. W poprzednich 2.6.* było OK. Używam modułu
e100. eepro100 nic nie zmienia. Bardzo podobne zachowanie miałem po
przejściu z 2.2.* na 2.4.* (dejavu :-). Wtedy okazało się, że błąd jest
w eepro100. Zamiana na e100 od Intela pomogło. Teraz niestety podmiany
modułów na niewiele się zdają.

Jacek